onsdag 22 april 2009

Utvald

Alltså, jag har blivit utvald, av den där människan som håller i mig. Ska tydligen flytta hem till dom. När de hade klämt på alla och bestämt att jag var snyggast fick jag något kletigt nagellack i skallen....För att veta att jag är jag hmm....
Jag försökte ta fram min farligaste blick och riktigt blänga, nu var jag tjurig..


Men, hon klia mig på magen, och hon hade så mjuka kullar att ligga på, det var så varmt och mysigt så...ZZZZZZ
tro bara inte att det kommer fungera alltid, vänta ni bara.

2 kommentarer:

  1. Det är ju nästan så att man blir kär!

    SvaraRadera
  2. Tänk så dom bär sej åt dom där människorna
    Nagellack på huvudet ?!?! men jag tycker du är riktigt söt och det säger min matte oxå att du är. Tänk va mycke du ska få uppleva i sommar
    jag älskar vatten, fotbollen o pinnar,men min matte säger alltid nej när jag vill hon ska kasta pinnar,det som är så kul.....
    eftersom jag förhoppningsvis ska bli en tjänstehund av något slag,så får jag inte
    jaga pinnar,vilka konstiga regler dom har dom där som går omkring på två ben,men
    jag Älskar dom i alla fall.
    Slick på nosen / Domino

    SvaraRadera