onsdag 10 juni 2009

Så lurad

Det här är så hemskt, kan knappt skriva om det. Vi skulle träffa någon bakom den vita dörren där som skulle vara så snäll.....
Jag satt där dum som jag var och försökte vara duktig. visa de andra att jag kan sitta fint och så... sen öppnades dörren och det var min tur.
jag var lika glad och tyckte det här var störtkul MEN SEN.....
HEMSKT, en spruta, kan knappt tänka på det. I nacken också. Vilken smärta.
Jag var tvungen att skrika så fruktansvärt var det. aldrig mer går jag på det här.

5 kommentarer:

  1. Stackars dig!
    Vi måste bara tala om för dig att det kommer att upprepas en gång varje år. Men det något som är bra för dig så det är bara att stå ut. Och du, det går fort också om du står still.
    Kram från alla oss

    SvaraRadera
  2. Kul med en egen blogg. Avundsjuk! En annan får nöja sig med att dela blogg med matte. Ska förresten iväg till det där hemska plejset jag också nästa vecka.

    Tass på dig
    Eskil

    SvaraRadera
  3. Åh stackars lilla Moses men du såg ut att må bra i fredags :-)
    Tänk att du gillar blommor...hihi!/Lise-Lotte

    SvaraRadera
  4. stackars liten ! tänk vad livet kan ha att bjuda på.................
    Gó klemmen på dej !

    SvaraRadera
  5. Hej
    Jag var hos den där snälla i fredags, fick de där äkliga upp i näsan( nått nytt dom provar), men hur skoj är de, nyste hela tiden.
    Tass

    SvaraRadera